Gjest Slettet-2I03X7 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei Jeg skal søke jobb på klesbutikk, nærmere bestemt Oasis og Warehouse. Derfor lurer jeg på om none har erfaringer med/vet hvor mye man får i lønn hos disse butikkene? Jeg har sluttet på min tidligere jobb, og der var jeg vant med en timeslønn på 130 kr. Noen som vet hvordan det generelle nivået er på disse butikkene? Det er snakk om en deltidsstilling som selger. Jeg vil ikke ha noe lavere lønn enn det jeg er vant med fra tidligere. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2I03X7 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Morsomt... not :/ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har ingen erfaring med de kjedene, men jeg vil tro du havner på 130-140 i begynnelsen. Det er hva normalen ligger på i detaljhandler, men det vil avhenge av om bedriften er tilknyttet en tariff-avtale eller ikke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=667 Her har du den vanligste tariffavtalen for butikkansatte. Minimum lønnstrinn 3 om du er 25 år og/eller har generell studiekompetanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå