kalleklovn12 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei. Hva kan jeg overklokke min CPU til uten at jeg må endre volt? 4?4.5? Dette gjøres i BIOS? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Husk å lage en god emnetittel som ikke er så vag som i2500k. Har endret litt på den for deg , men endre gjerne til noe du føler passer bedre om du ønsker. Når det gjelder din Cpu kan den som regel klokkes både via Bios og via programvare for hovedkortet ditt (om det støtter det) i Windows. Sjekk manualen til hovedkortet ditt for mer informasjon om overklokkingsmulighetene dine eller spesifiser litt mer hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Greit å se på youtube videoer og sånt før du overklokker. Synd hvis du gjør noe galt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hei. Hva kan jeg overklokke min CPU til uten at jeg må endre volt? 4?4.5? Dette gjøres i BIOS? Alt mellom 0-50% Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Husk å lage en god emnetittel som ikke er så vag som i2500k. Har endret litt på den for deg , men endre gjerne til noe du føler passer bedre om du ønsker. Når det gjelder din Cpu kan den som regel klokkes både via Bios og via programvare for hovedkortet ditt (om det støtter det) i Windows. Sjekk manualen til hovedkortet ditt for mer informasjon om overklokkingsmulighetene dine eller spesifiser litt mer hvilket hovedkort du har. Husk å lage en god emnetittel som ikke er så vag som i2500k. Har endret litt på den for deg , men endre gjerne til noe du føler passer bedre om du ønsker. Når det gjelder din Cpu kan den som regel klokkes både via Bios og via programvare for hovedkortet ditt (om det støtter det) i Windows. Sjekk manualen til hovedkortet ditt for mer informasjon om overklokkingsmulighetene dine eller spesifiser litt mer hvilket hovedkort du har. Gigabyte technology Z68X-UD3H-B3 er hovedkortet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå