BjoernVegard Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Leter etter hvem som har stemmen til Pelle i Langbein og sønn, norsk versjon. Han har også stemmen til den elefanten i Jungel unger (Jungle cubs). Søket på internett har tydeligvis ikke hjelpet meg noe særlig. Trenger litt bistand her. Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Nils Ole Oftebro. Er ikke det Petter, Oftebro har stemmen til i den serien? Heter ikke ungen til Petter, Pelle? Det er ihvertfall kameraten til Max jeg mener, han som blir kalt PJ (Pete Junior) Stemmen til PJ høres hvertfall ikke ut som stemmen til Oftebro Endret 8. august 2012 av BjoernVegard Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Woops den var litt flau Oftebro har stemmen til Petter og ikke Pelle. Info jeg har funnet er- Langbein: Kim Fangen Max: Aksel Hennie Petter: Nils Ole Oftebro Pelle: Thomas Stanghelle Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Thomas Stanghelle har visst dubbet stemmen til Pelle i "En langbeint film", men han er heller ikke den som står bak stemmen til Pelle i Langbein og sønn TV-serien, og det er egentlig den stemmen jeg er ute etter. Takk for at du hjelper til altså Endret 10. august 2012 av BjoernVegard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Langbeint film er ikke så verst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå