cæshåbærs Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Denne går til alle ateister og feiltroende! Endelig på tide å motbevise at vi kristne omsider fikk rett. *Hørte en stemme i hodet i natt, og jeg er 100% sikker på at det var Fader vår. Han fortale meg løst og fast om himmelriket og den korte uviktige levetiden vi har her på jordas indre. *Så Jesu hodet i en pizza jeg lagde i forrige uke. det vokste hår under den. NB. har bildebevis men det ble slettet ettersom jeg mistet mobilen. * Tv`en skrudde seg plutselig av under et program på evangelieprogrammene jeg ofte ser på. Pappa sa det var løs ledning i strømkabelen, men kjente på kroppen at det var et tegn. 3 Lenke til kommentar
cæshåbærs Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Er du seriøs? Selføgelig, hvis ikke ville jeg ikke tatt meg tid til å skrive et innlegg uten beviser 1 Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Litt random, men jeg hadde en lignende opplevelse her om dagen. Så på et TV-program om kristendommens utvikling fra middelalderen, og nærmest samtidig som at de simulerte Guds røst, skrudde TVen min seg av. Dette har aldri skjedd tidligere, så jeg tviler sterkt på at det var helt tilfeldig at det skjedde akkurat da. 2 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Er du seriøs? Skjønner du ikke at det er en ironisk post?Trådstarter prøver å være morsom, intet mer, intet mindre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Trådstarter prøver å være morsom ved å parodiere det mange troende bruker som bevis på Guds eksistens. Lenke til kommentar
cæshåbærs Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 prøver ikke hvere morsom 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Så om denne tråden bare er trolling.... betyr det at de andre trådene du har startet er trolling og TS?, Im on to you , Endret 8. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Ethe Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Littt av ett mirakel gitt.. Men at det er borgerkrig i Syria er jo mindre viktig og ta seg av en å stemple trynet sitt i Pizzaen din, så dette ga meg virkelig en tankevekker Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Alle som sier de har bevis for at gud finnes troller. 2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg drømte en natt at jeg blei drept i ei pappresse. Betyr det at pappressa styrer verden og vil ende livet på alle feil troende? 1 Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Er du seriøs? Skjønner du ikke at det er en ironisk post?Trådstarter prøver å være morsom, intet mer, intet mindre. Med mange av de andre postene her er det vanskelig å si=S Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Trådstarter prøver å være morsom ved å parodiere det mange troende bruker som bevis på Guds eksistens. Kan du bevise denne påstanden? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ikke nøyaktig det samme, men her er et eksempel. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut. For å være litt seriøs så stenger jeg denne tråden.. Den oppfyller heller ikke kriteriene for å poste i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg