enurweb Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Kjøpt meg et brukt Chieftec Bravo kabinett som var tenkt å brukes til filserver her om dagen. Til min irritasjon ser jeg når jeg åpner kabinettet at det mangler 5 sett med HDD fester som man skrur fast i harddisken og sklir inn. Man kan ikke skru inn diskene på vanlig måte og er derfor avhengig av disse festene. Jeg har Googlet i maaaange timer og funnet EN nettbutikk i Østerrike som selger dem men de nekter å sende til Norge. Har ringt Komplett og PS Data uten hell. Har sendt mail til Chieftec direkte men får ikke svar. Spørsmålet er da. Er det noen der ute som vet hvor disse selges eller er så super snille og har noen liggende til overs som kan avsees? Setter pris på alt av tilbakemeldinger her altså Lenke til kommentar
ps.no Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hei. Vi kan levere disse uten kostnad Fint om du ringer oss så snart som mulig. Tlf 3725 3725 Oppgi referanse CQU/174939 Mvh ps.no Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Fantastisk PS! Kjempe snillt av dere å ordne dette for en stakkar som har bokstavelig talt slitt seg ihjel for å få tak i disse delene. Evig takknemlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå