wizhl Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 YOoo. jeg har en bukitt server og noen har greid og overfylt serveren med tnt.... Hver gang jeg resetter serveren starter den akoratt etter at jeg har tent på... Det som skjer ettervert er at serveren klikker pga for lite ram... Noen som vet hvordan man disabler TNT el. fra serveren Takk for svar! Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Crash rapprt BTW ---- Minecraft Crash Report ----// Everything's going to plan. No, really, that was supposed to happen. Time: 07.08.12 00:08 Description: Exception in server tick loop java.lang.NullPointerException at net.minecraft.server.DedicatedServer.ah(DedicatedServer.java:244) at net.minecraft.server.DedicatedServer.a(DedicatedServer.java:192) at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:411) at net.minecraft.server.ThreadServerApplication.run(SourceFile:539) Relevant Details: - Minecraft Version: 1.3.1 - Operating System: Windows 7 (amd64) version 6.1 - Java Version: 1.6.0_31, Sun Microsystems Inc. - Java VM Version: Java HotSpot 64-Bit Server VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. - Memory: 991448280 bytes (945 MB) / 1029046272 bytes (981 MB) up to 1908932608 bytes (1820 MB) - JVM Flags: 2 total; -Xmx2G -Xms1G - Type: Dedicated Server - Is Modded: Definitely; 'craftbukkit' - Profiler Position: N/A (disabled) Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 lasta ned http://www.youtube.com/watch?v=ikYUk22pS-4 No lagg til bukitt. det funker fjell! om noen andre skulle ha det problemet! Lenke til kommentar
sapari Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Du kan kode en TNT notifier plugin, noe som tar under 20 minutter og er enkelt. Hvis du søker etter det, så finnes det sikkert noen ferdig koda der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå