Frekk Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Hei, Har en liten utfordring til dere. Jeg har en pc jeg bruker både til gaming og til å lage musikk.. Spill som kjøres er Ghost Recon, Rainbow six etc. Jeg har et skjermkort i dag som støyer, slik at det høres godt når jeg spiller in f.eks gitar. Dermed er jeg på utkikk etter et nytt skjermkort som bør være stille men samtidig kan takle spill uten at jeg må gå for mye ned på grafikken. Noen forslag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Kan hjelpe litt om du kommer med litt mer info : *Hvilket skjermkort har du nå? *Hvor mye er du villig til å betale? *Må du ha Nvidia / Amd Radeon ? Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 7. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Kan hjelpe litt om du kommer med litt mer info : *Hvilket skjermkort har du nå? *Hvor mye er du villig til å betale? *Må du ha Nvidia / Amd Radeon ? Nå har jeg et ATI Radeo HD5870 (i allefall i HD5800 serien). Det har 1 GB GDDR5 725mhz coreclock 1000 mhz memoryclock. Prismessig rundt 2000 (kan være villig til å øke dette om det har mye å si på lydnivå). Er ikke så viktig hva slags type det er .. Endret 7. august 2012 av Frekk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Et 7850 Kort med riktig kjøler vil gi deg god ytelse og lavt støynivå , feks MSI Radeon HD 7850 Twin Frozr ( https://prisguiden.no/produkt/msi-radeon-hd-7850-2gb-twin-frozr-iii-156174 ) , men du bør være obs for at du kan få et Sapphire 7950 kort til en lav pris 2224 som kan underclockes for å nå et lavere støynivå om du ønsker det. Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 7. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Takk for tipsene Jeg skal sjekke de ut å se hva jeg finner ut av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå