-Jonas- Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei! Har lurt på å gå til innkjøp av et eksternt lydkort, rett og slett i håp om bedre lyd. Men vil jeg kjenne noen forskjell ved bruk av usb headset? (Logitech G930) Eller må jeg ha headset som jeg fysisk kobler inn i lydkortet? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Skal du utnytte lydkortet må du vel koble headset til lydkortet ja....om jeg forstod deg rett? Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Skal du utnytte lydkortet må du vel koble headset til lydkortet ja....om jeg forstod deg rett? Nettopp, som du ser kan jeg svært lite om dette. Jeg lurte bare på om det var slik at lyden ble prosessert i lydkortet, og at jeg dermed får bedre lyd, uansett hvilken tilkobling jeg bruker... Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Skal du ha forbedring må hodetelefon tilkobles det eksterne lydkortet. Regn med minst kr 1500 for et slikt lydkort. Carat-UD1 er et av de rimeligste "lydkortene" med grei lyd. Omtalt i bl a denne testen http://www.lydogbilde.no/test/digitalomformere-med-usb Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Skal du ha forbedring må hodetelefon tilkobles det eksterne lydkortet. Regn med minst kr 1500 for et slikt lydkort. Carat-UD1 er et av de rimeligste "lydkortene" med grei lyd. Omtalt i bl a denne testen http://www.lydogbild...formere-med-usb Uffda, så jeg kan ikke bruke et kort som f.eks Asus Xonar DX? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Uffda, så jeg kan ikke bruke et kort som f.eks Asus Xonar DX? Det kan du godt, men det er et internt lydkort for stasjonære maskiner. Lenke til kommentar
Nicolayforum Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 For å legge inn et ord her kan du eventuelt få tak i Asus Xonar Pheobus. Jeg er veldig fornøyd med mitt, kortet er et av de beste det er å få på markedet i skrivende stund. I pakken følger det med headsetforsterker som man kobler til lydkortet, og dette funker. Tro meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå