Staketten Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nettlesaren (prøvd både Opera og Firefox) vert inaktiv for eit sekund der eg får gjort noko som helst med sjølve programmet, men eg kan fritt byte mellom vindauga og brukt musa. Dette skjer med eitt sekund mellomrom. Hjelp? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hm, defragmentere disken? Du har mange torrents på nedlasting samtidig? Annen datatrafikk på nettverkskort? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Hm, defragmentere disken? Du har mange torrents på nedlasting samtidig? Annen datatrafikk på nettverkskort? Dette gjeld også andre program enn nettlesarane. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Har du Google Calendar Sync? På en av mine PC-er tar denne fokus fra et hvilket som helst program mens den synkroniserer. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Har fått den morosame feilmeldinga "HRESULT 0x80074003". Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Norton 360 fann syndaren "Rtlservice.exe". Så da var det berre å avslutte prosessen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Norton 360 fann syndaren "Rtlservice.exe". Så da var det berre å avslutte prosessen. Nåja. Min erfaring tilsier at du ikke engang er kommet halvveis i å løse problemet. Du må også sørge for at prosessen ikke oppstår igjen ved neste oppstart. Og så er det veldig greit å finne ut hvor den kommer fra (hvilket installasjonsprogram bragte utysket med seg i utgangspunktet). Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Norton 360 fann syndaren "Rtlservice.exe". Så da var det berre å avslutte prosessen. Nåja. Min erfaring tilsier at du ikke engang er kommet halvveis i å løse problemet. Du må også sørge for at prosessen ikke oppstår igjen ved neste oppstart. Og så er det veldig greit å finne ut hvor den kommer fra (hvilket installasjonsprogram bragte utysket med seg i utgangspunktet). Korleis kan eg finne ut det? http://speedutilities.com/remove/RtlService.exe.html Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Godt spørsmål. Selv foretrekker jeg Autoruns (finnes mange andre alternativer) for å finne ut hva som starter opp sammens med windows. Men selv dette avanserte verktøyet kommer til kort mot infiserte filer som normalt starter opp med windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå