Barry White Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei! Jeg hadde linux 9 og w2k installert... gikk inn på XP installasjonen og så at w2k lå på C:, og linux på tre andre disker som jeg ikke hadde oppretta og så de diskene jeg ikke ville slette. Vel, jeg sletta alle diskene de fire diskene og lagde en ny, formaterte med NTFS og kopierte inn filer, og datan restarta, da windows skulle boote kom en w2k feil!! noe som feil i c:windowssystemboot.bla.bla.bla elns ( det er vel ikke så viktig). En ny formatering hjelper sikkert tenkte jeg og formaterte en gang til, men da ville ikke windows boote i hele tatt!! etter DMI Pool data....... sjer ingenting! prøvde å formatere på nytt med FAT men d hjalp ikke! hjelp!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 En feilmelding hadde vært lettere gå etter...starter den windows boot? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 nei, maskina går, men d virker som den slutter å jobbe etter Dmi pool data, eller etter avslått boot av cdrom, den booter ikke XP, skjermbildet er det samme (DMI POOL DATA....) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 ok, prøvd litt andre metoder nå, delte opp c igjen og laga to disker istedenfor og formaterte den nye C: men det virker ikke nå heller!! verifying DMI POOL DATA... da stopper det ( rett før booting av cd, floppy og hd) (floppy og cd virker da) Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 har du prøvd å sette tilbake biosen din? det vil si sett biosen din til default settings eller noe i den duren. da vil den kanskje komme litt lengere. hvorfor beholder du ikke windows 2000 da? det som er så bra ville heller sletta XP Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 resetta biosen og prøvde på nytt. virka ikke. prøvde w2k igjen, virka ikke. prøvde med et skjermkort, virka ikke. Kan overklokking jeg gjorde for et par dager siden utløst problemet? eller kan d være linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå