Gloms Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Har veldig lyst til å kjøpe meg denne telefonen http://www.lefdal.co...arttelefon-sort Noen som ha noen erfaringer med telefonen? Stod å holdt i den i butikken i dag, gikk litt rundt på menyer og diverse, virket om en veldig fin telefon synes jeg. Jeg er nødt til å bestille den på lefdal.com, da ingen butikker i oslo har den på lager, men jeg ser at de verken har skjermbeskytter eller deksel til denne telefonen. Fant diverse på utenlandske nettbutikker, men ikkeno i norske elektrobutikker. Finnes ikke det til den telefonen i butikker i Norge? Endret 7. august 2012 av Gloms Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Denne er forholdsvis ny, derav tilgjengeligheten. Jeg skjønner at ikke alle har råd eller lyst til å bruke mange tusinger på mobil, men jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg kjøpte denne. Android 4 på enkjernet prosessor på 800MHz sammen 512MB internminne høres ut som en dårlig kombinasjon (tregt). Og en så lav oppløsning (320x480) på en fire tommers skjerm høres kornete ut. Du har jo selv prøvd den i butikk, sammenlignet du med noen andre telefoner samtidig? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Her er en sammenligning av Android 4 mobiler i samme prisklasse, LG Optimus L5 virker som og være det beste kjøpet der. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Kjøpt LG Optimus L5. Leita rundt på nettet etter deksel og skjermbeskyttelse, men fant veldig lite. Finnes det noen butikker hvor de har godt utvalg og rask levering av sånne ting til denne telefonen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 God utvalg å god pris finner du på ebay. http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=optimus+l5&_sacat=0 Men rask levering spørs det litt med. Har brukt å ta mellom 1 uke og 1 måned å få ting fra ebay og til meg iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå