toazty Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 har en 6mnd. forsikring fra selger gjennom car protect. begynner snart å bli 5 mnd. og lurer på om jeg skal bestille en sjekk på bilen før forsikringen utgår. ser at NAF har en slik service på biler. men lurer litt på om jeg skal ta turen til merkeverksted istedenfor. noen som har noen tips til hva som er best. det er snakk om en Ford S-max 2009 , tyskimport Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Vanskelig spørsmål. Men merkeversted er ikke en uavhengig 3. part. Merkeversted sitter inne med mye informasjon. Jeg hadde nok valgt NAF. Husk at du må bestille i god tid. Pass på at uorginale hjul kan medføre problemer med å kreve garanti på hjullager, servostyring og oppheng. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 driver NAF med reperasjon på det som må ordnes også, eller må jeg videre til verksted etter NAF testen? uorginale hjul? mener du felger? dem er iallfall orginale ford felger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå