RodZombie Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 heihei...tenkte jeg skulle kjøpe RAM til maskina...har 256 MB nå...fant et meget godt tilbud på Corsair dual 512 MB DDR-ram(256*2)...men så tenkte jeg at det kanskje ville bli interne konflikter med hovedkortet med tre 256 brikker på hovedkortet....har et asus A7V8X, ca et år gammelt, med xp 2000 prossesor... Noen som har noe formening om dette vil gå??? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 kanskje ville bli interne konflikter med hovedkortet med tre 256 brikker på hovedkortet Det er mulig. Personlig hadde jeg kjøpt corsair brikkene, eventuellt 2x 512MB brikker hvis 512MB minne blir for lite og fjernet den gamle brikken. Lenke til kommentar
RodZombie Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 hmm...fant ut at ramen var litt for rask...har det noen hesikt å ha en rask 512 DDR MB brikke, og en 256 bikke? kan det bremse ned det hele? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Fjern den gamle brikken. Den kan føre til at minnet blir en flaskehals, og i værste fall gjøre systemet ustabilt. Det beste er å kjøre to identiske brikker, eventuellt i dual channel oppsett hvis hovedkortet ditt støtter det. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 heihei...tenkte jeg skulle kjøpe RAM til maskina...har 256 MB nå...fant et meget godt tilbud på Corsair dual 512 MB DDR-ram(256*2)...men så tenkte jeg at det kanskje ville bli interne konflikter med hovedkortet med tre 256 brikker på hovedkortet....har et asus A7V8X, ca et år gammelt, med xp 2000 prossesor... Noen som har noe formening om dette vil gå??? Jada, det skal ikke være noe problem. Det eneste måtte være at du ikke får kjørt raskere enn den tregeste brikka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå