Airoh Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei har en HP Pavilion dv6 Notebook, for 2 dager sidne prata jeg med min fetter på skype, skulle redigere et bilde for han så vi sendte det over på skype. Jeg fikk det lagra, men da skjedde det noe jeg aldri har sett før alle programmene ble til ark med et lite bilde på og windows live galery kommer opp og sier at den ikke kunne vises osv. Slenger med et bilde. Noen som vet hvordan jeg fikser problemet? Evt må jeg sende den inn til netonet der jeg kjøpte den? Skal også sies at skjermkortet lever sitt eget liv en gang i blandt, fargene er totalt feil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Her er det vel skjedd en tilknytning av .lnk (snarveier) til gallery programmet. Teknisk sett er det et ikon og ikoner kan åpnes i galleryet. Er det kun skrivebordet, kan du lage nye snarveier og linke til programmets exe fil. Det bør gå greit. Ellers må du vel tilbakestille pc. Lenke til kommentar
Airoh Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 å lage ny snarevei funka ikke, det kom bare det samme. Hvordan tilbakestiller man alt? har sikkerthetskopiert. men finner ingen sted jeg kan tilbakestille? Lenke til kommentar
Airoh Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Gjennopprettet til et par dager tilbake, funka perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå