nacario Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei, har et spml, kanskje noen som har denne skjermen vet hvordan dette "løses". Kjøpte PC skjerm BenQ XL2410T, som blant annet har 120hz. På menyen i tab "system", underpunkt "information", kommer det en popup som med følgende info: input: dvi current resolution: 1920 x 1080 @ 60 Optimum resolution: 1920 x 1080 @ 120 Da går jeg ut i fra at skjermen er på 60 hz for øyeblikket? Har prøvd alt (tror jeg) i menyen for å finne frem til hvor mye hz jeg har, men fant ingenting. Det føles også som at den er på 60 hz, spesielt når jeg beveger museikonet i ring (samme hakete pattern som i min gamle 60 hz benq skjerm) da den ellers kanskje skulle vært mer smooth/flytende. Det samme kan sies i spill, feks Ghost Recon Future Soldier, når jeg snur meg fort så er omgivelsene blurry et lite sekund, i likhet med gammel skjerm. Det siste er sikkert omdiskutert, men poenget er at ifølge info så står den på "current resolution 60 hz". Spørsmålet er, hvordan vet jeg at den er på 120hz eller hvordan endre? Takk for din tid. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Nvm fant ut av det. GIkk i nvidia kontroll panel og endret det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå