Mr. Jensen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei (: Noen som vet om en bra bygge server på Minecraft? Send gjærne bilder av servern Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei (: Noen som vet om en bra bygge server på Minecraft? Send gjærne bilder av servern Kan hende du kan få lov å spille på servern våres. Vi er en vennegjeng på ca 5 som bruker den. Den er hostet av en av oss med fiber internett. Vi bruker Tekkit og vennene mine elsker å bygge alt mulig rart som roboter og datamaskiner osv. Hvis du er interessert er jeg rimelig sikker på at du får lov. Lenke til kommentar
Mr. Jensen Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Hei (: Noen som vet om en bra bygge server på Minecraft? Send gjærne bilder av servern Kan hende du kan få lov å spille på servern våres. Vi er en vennegjeng på ca 5 som bruker den. Den er hostet av en av oss med fiber internett. Vi bruker Tekkit og vennene mine elsker å bygge alt mulig rart som roboter og datamaskiner osv. Hvis du er interessert er jeg rimelig sikker på at du får lov. Har technic launcher men tekkit 1.2.5 , Er servern 1.2.5 ? Kan godt joine. Send bilder av servern ? Og ip da xD Heter Gamer_Pro555 på minecraft (; Endret 7. august 2012 av Minecraft Dude Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei (: Noen som vet om en bra bygge server på Minecraft? Send gjærne bilder av servern Kan hende du kan få lov å spille på servern våres. Vi er en vennegjeng på ca 5 som bruker den. Den er hostet av en av oss med fiber internett. Vi bruker Tekkit og vennene mine elsker å bygge alt mulig rart som roboter og datamaskiner osv. Hvis du er interessert er jeg rimelig sikker på at du får lov. Tekkit server ja Har tekkit skal jeg spørre admin om du får lov? Lenke til kommentar
Mr. Jensen Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Ja Redigerte innleget litt Er på Iphone.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ja Redigerte innleget litt Er på Iphone.. Jeg skal ringe han snart. Lenke til kommentar
Mr. Jensen Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Ja Redigerte innleget litt Er på Iphone.. Jeg skal ringe han snart. Okai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå