flodhest Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette blir mitt innlegg nummer 666 Mooohahaha!! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette blir mitt innlegg nummer 666 Mooohahaha!! Tosk. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette blir mitt innlegg nummer 666 Mooohahaha!! Tulling. Lurer på hvor lenge denne posten lever Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Tulling. Lurer på hvor lenge denne posten lever Svare mange på denna måten dør den fort Rører ingen den så bare detter den bakover... *svisj* borte til en eller ennen tulling bump'er... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ja, det er sant Wabby! Til deg som skrev tråden - "Hvorfor tror du at vi bryr oss"? SPAM, tosk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Stenges. Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg