Thorzboy Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg vil gjerne ha en moped som ikke går i 45 km/t på sitt høyeste. Jeg er klar over at mopeder skal gå i 45 km/t, men det er også noen unntak. Et eksempel er Yamaha Tzr, den går i over 50 km/t i timen på rett strekning. Så spørsmålet er: Hvor fort går Derbi Senda? Og hvor fort går Aprilia SX? Har hørt Aprilia SX ikke går fortere enn 48 km/t. Noen som har noen av mopedene som kan gi meg svar? Altså: Jeg vil ha en moped som går litt over 50 km/t. Helst crosser. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Speedometeret viser også alltid litt feil, så de fleste mopeder gjør nok rundt 48-49 km/t uansett. Min Gilera SMT gjorde i følge speedometeret 55 km/t på flata. Men uansett. Hva er forskjellen på 45 km/t og 50 km/t? Nesten ikke merkbart engang. I tillegg går en original moped dass i oppoverbakker, samme om den gjør 45 eller 55. Endret 7. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Thorzboy Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Det som er, er at 5 km virker ganske mye om du kjører med kamerater. Å alltid å bli dratt i fra er ikke morsomt. Hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Du kjører jo en moped. Å bli dratt i fra er jo helt normalt Men uansett. Ingen originale mopeder vil dra ordentlig i fra deg uansett. Kanskje en TZR klarer å få bittelite forsprang, men han 'gruser' deg jo ikke. Sett på trim på da vel. Dreving for eksempel. Er helt usynlig, og du får bedre ytelse. Lenke til kommentar
Andrégilje Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Derbi senda xtreme og sm går ca 52-53på flata Lenke til kommentar
Cossen Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Om den går 45 eller 52 er vel akkurat det samme? Blir jo daut som fy og en sinke uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå