Skipstrixy Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Heisan! Jeg har en forholdsvis helt ny pc, som tar alle spill på dagens marked. Jeg kjører bla. BF3 og Skyrim på Ultra High settings uten problemer. Dermed vart jeg temmelig overasket når pcen min nekter å kjøre GTA IV. Det virker som om spillet ikke "oppfatter" kapasisteten til pcen min. Og at kansje pcen min rett og slett er for "god" for dette spillet. Når jeg skrur på spillet får jeg warnings om at spillet er for tungt til at pcen min kan drive det. Så jeg får ikke gjort noen endringer i grafikkinstillingene på pcen igjennom GTA IV. Dette er litt plagsomt igrunn Ser de fleste som skriver her inne slenger med ALT om pcen sin, så jeg tar med litt... Windows 64 bit 16 gig Ram ATI Radeon 7970 Dual fan , 3 gig ASUS ettellerannet hovedkort Intel Blu Evy 3,4 gHz og ja, jeg har prøvd det meste, som oppgradering av spillet, oppgradering av grafikkort,. Avinstallering av spill osv. Har også prød å kjøre spillet med en lavere service pk, og med drx 9 Endret 7. august 2012 av Skipstrixy Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 hadde samme problemet med mitt 7970, fiksa det med å endre noen filer, men finner ikke artikkelen nå. Kansje dette fungerer? http://hardforum.com/showthread.php?t=1668503 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Bare så du er klar over det: GTA 4 er en elendig konsollport og har problemer med ATI/AMD-kort, i tillegg til vanvittige ytelsesproblemer generelt i spillet. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 tror jeg holder meg til skyrim jeg.... Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 tror jeg holder meg til skyrim jeg.... for skyrim har ikke masse bugs? hadde intil nylig et problem med physics og vann i det spillet. viste seg at det er uspillbart med 120+ frames.. (kjører 120hz skjerm) snakk om bugfest ass! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 9. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 er mye bugs i skyrim ja.. Men jeg har faktisk ikke hatt så mye problemer med det men det oppdaterer seg jo konstant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå