shogbak Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei. Lurer på om noen vet hvilken SSD jeg kan ha i denne maskinen? Tenker å kjøpe: https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=MZ-7PC128B%2FWW Blir denne å passe i min Envy? Har også en Acer S3, passer samsungen til denne også? takker for svar. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jepp. Hvilken som helst SSD med normale mål passer i begge maskinene. Det eneste er at du kanskje må montere på en "ramme" som sitter på harddisken fra før for at den skal passe og ikke ligge løst i maskinen. Er ikke sikkert er det er en ramme på harddisken i din maskin, men har sett flere maskiner som har det. Lenke til kommentar
shogbak Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Tusen takk for hjelpen! Kan du si noe om den SDD'en jeg la ut link på? Er det noe å bruke penger på. Tror det er en slik ramme du snakker om i Envyen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 SSDen du har valgt er helt ypperllg. Den er veldig populær og er den disken jeg anbefaler mest. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå