Gest_0805 Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Hei! Jeg lurer egentlig bare på om noen har noen gode milkeshake eller smoothie tips? Har fått helt dilla på det men har ikke så mange forslag til hva jeg kan blande/lage .. For min sin del har det ingenting å si om det er noe sunt, eller usunt bare det smaker godt Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Eksempel: - 1 banan - 5-10 jordbær - 1 kiwi - 1dl ananasjuice - 2ss Cocosa kokosnøttolje - 5 eller mer isbiter hvis du ikke bruker frossenfrukt/bær. Er bare å hive oppi forskjellig frukt/bær egentlig; blåbær, bringebær, bjørnebær, mango, melon, papaya etc Endret 7. august 2012 av eleNef Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Hei! Jeg lurer egentlig bare på om noen har noen gode milkeshake eller smoothie tips? Har fått helt dilla på det men har ikke så mange forslag til hva jeg kan blande/lage .. For min sin del har det ingenting å si om det er noe sunt, eller usunt bare det smaker godt Usunn milkshake: 150-200g fryste bær 2dl sukker 4 dråper vaniljessens (for å runde smaken litt) ca. 5dl kald melk Ha først bærene i blenderen så alt annet avslutt med melk. Blendes til det er en gjevn milkshake ha i 2 store glass, ha et tyk sugerør oppi og kos deg med godt selskap! -frank Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Finn gode basisoppskrifter, å varrier med forskjellige bær, frukter, urter osv. Bare å være kreativ. Lenke til kommentar
Gest_0805 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Eksempel: - 1 banan - 5-10 jordbær - 1 kiwi - 1dl ananasjuice - 2ss Cocosa kokosnøttolje - 5 eller mer isbiter hvis du ikke bruker frossenfrukt/bær. Er bare å hive oppi forskjellig frukt/bær egentlig; blåbær, bringebær, bjørnebær, mango, melon, papaya etc Hei! Jeg lurer egentlig bare på om noen har noen gode milkeshake eller smoothie tips? Har fått helt dilla på det men har ikke så mange forslag til hva jeg kan blande/lage .. For min sin del har det ingenting å si om det er noe sunt, eller usunt bare det smaker godt Usunn milkshake: 150-200g fryste bær 2dl sukker 4 dråper vaniljessens (for å runde smaken litt) ca. 5dl kald melk Ha først bærene i blenderen så alt annet avslutt med melk. Blendes til det er en gjevn milkshake ha i 2 store glass, ha et tyk sugerør oppi og kos deg med godt selskap! -frank Finn gode basisoppskrifter, å varrier med forskjellige bær, frukter, urter osv. Bare å være kreativ. Takk for forslag ! Prøver å være litt kreativ og nå har jeg fått noen tips til å bli enda litt mere krativ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Nesten ett must med iskrem i milkshakes. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Party-shake: 1 god klunk med sprit 2 bananer En haug med jordbær (gjerne blanding av ferske, og frosne) En god del isbiter En dæsj med naturell yoghurt Ta i sukker, og smak deg frem til spritsmaken er forsvunnet. Du har nå en god shake du kan drikke på fest, og ikke smaker beskt. Lenke til kommentar
Gest_0805 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Party-shake: 1 god klunk med sprit 2 bananer En haug med jordbær (gjerne blanding av ferske, og frosne) En god del isbiter En dæsj med naturell yoghurt Ta i sukker, og smak deg frem til spritsmaken er forsvunnet. Du har nå en god shake du kan drikke på fest, og ikke smaker beskt. Hehe so true Den skal jeg huske på ! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Noe jeg drikker mye og som er favoritten så langt; En banan En haug med jordbær(frosne) en dæsj blanding av bjørnebær, blåbær og bringebær(frosne) 4 gode spiseskjeer naturell yoghurt. fyll opp med eplejuice til du er nesten helt opp til toppen av bæra og blend i vei! Litt vanskelig å skrive nøyaktige mengder, men prøv deg fram! Blir godt og sunt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Ha i en halv pose frosne skogsbær (coop). Passe mengde appelsinjuice. Solbærtoddy (uten vann) And there you go. Lenke til kommentar
Gest_0805 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Tusen takk for gode forslag alle sammen Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Like store deler grønne druer og kiwi og en dæsj naturell yoghurt. Skogsbærblanding, vaniljeis, litt sukker og sprite (brus) evt. isbiter i tillegg bringebær, jordbær, banan og sjokolade is, sprite, evt litt sukker skogsbærblanding, kirsebær, vaniljeis, sprite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå