Gå til innhold

Roaming og bytte av simkort.


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt HTC One S uten abonnemang. Jeg bor delvis i Sverige og Spania og bytter derfor simkort når jeg kommer til Spania.

I Sverige har jeg Telia abonnemang og når jeg kommer til Spania vil jeg bytte til mitt spanske MAS movil kort. Er det noe problem forbundet med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bor delvis i Sverige og Spania og har SIM-kort fra både Telia og MASmovil fra før? Da regner jeg med at du også har brukt disse SIM-kortene i andre telefoner før uten problemer? Skjønner ikke hvorfor det da skulle bli noe problem å fortsette med det når du selv sier at du kjøpte telefonen uten abonnement.

Lenke til kommentar

Du bor delvis i Sverige og Spania og har SIM-kort fra både Telia og MASmovil fra før? Da regner jeg med at du også har brukt disse SIM-kortene i andre telefoner før uten problemer? Skjønner ikke hvorfor det da skulle bli noe problem å fortsette med det når du selv sier at du kjøpte telefonen uten abonnement.

 

De andre telfonene kunne jeg ikke gå inn på Internet bl.a. derfor lurte jeg på om dette kunne skape problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Når du bytter sim kan du muligens oppleve at telefonen melder fra om at den ikke kan logge seg inn på google-kontoen din. Da kopler du deg bare til et nettverk og slår inn passordet på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...