cosm0 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Cal of duty er for barn bf er for voksne Kan jeg spørre hvor gammel du er? Måten du skriver på tilsier at du ikke selv kan du spille Battlefield, hvis jeg følger logikken din. Jeg er 30.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvorfor blir all kritikk møtt med "men CoD er ENDA verre, så det går bra" og i samme setningen "BF3 er ikke CoD, ikke sammenlign". Det er isolerte problemer i BF3 en ser på, ikke sammenlignet med noe som overhodet ikke burde være en konkurent for spillet. Uansett, for min del ga jeg opp BF3 på grunn av elendig ødeleggelse, altfor stort fokus på unlocks og ting kjøretøy burde ha som standard må unlockes (smoke på tanks, flares på fly/heli, varmesøkende med med) og selv om kartene var relativt store, så var selve kampsonen meget liten og isolerte hendelser fant sjeldent sted. I tillegg til litt irriterende ting som at linsa til snipere lyser, at en får poeng for alt mulig rart (når en assist gir mer poeng enn selve killen, da er det noe feil). Alt i alt, det er ingen grunn til å spille BF3 over BF2, med mindre en ønsker å dra grafikk-argumentet, men det er for mange filtere lagt oppå BF3 til at det ser bra ut. Men en ting skal jeg gi BF3 all ære til, og det er lydmotoren. Den er meget imponerende og gir en klar og presis lyd. Problemet ligger i at alt skal være så jævla michael bay, at vi skal bli overlasset med eksplosjoner og KULE TING slik at vi glemmer irritasjonsmomentene. Det bidrar ikke positivt at Medal of Honor som spiller mer eller mindre likt gir tilgang til BF4 beta og er annonsert. Om du reskinner klasser i BF3 til "ekte elite-styrke", så har du Medal of Honor. Hurra. Lenke til kommentar
pong Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg likte ikke cq. Det henger nok sammen med at jeg hater å bli flanka, og banedesignet i CQ er lagt opp til nettopp flanking. Enter skyter du folk i flanken, eller så blir du skutt i flanken selv. Jeg liker ikke det, det er så inni granskauen tilfeldig. Det blir en aim match og lite annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå