AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er naboen min. Han flyttet inn for noen mnd siden. Vi har bare sagt hei et par ganger i gangen, thats it. Etter hvert mannet jeg meg opp og la ham til på facebook. Vi begynte å snakke litt. Etter hvert sa han at vi kunne ta kaffe en dag. Vi gikk en kort tur sammen noen dager etter vi hadde snakket på facebook, hvor jeg tok initiativet. Han sa det var veldig fint. Da vi kom hjem igjen, spurte han meg på facebook om jeg ville bli med ned til byen, og i utgangspunktet f0r å ta en kaffe og siden han sa han hadde intet å gjøre, men alt var stengt. Endte med at vi tok en sigg sammen på balkongen, så viste han meg rommet sitt. Vi snakket litt sammen, så dro jeg igjen. Han har spurt meg et par ganger om jeg vil bli med ut på balkongen for å ta en sigg, og han kommenterte at jeg hadde fine øredobber,, sååå...?. (Jeg vet. Analyserer fælt her... ) hehe. Spurte om han hadde en fin dag her om dagen på face med hjerte og smiletegn. (for heavy med hjerte?) Bleh... kommenterte på bildet hans hvor jeg skrev han var fin. hufffff tror dere han kan like meg litt da, i det minste? herregud, for et fjortizzzzz spørsmål. men men, dere vet jo hvordan dette er. Anonym poster: 193276dbfa2cedc1ab1d973b0f88eedb Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Når han fører sin penis dypt ned i din hals, liker han deg. Bare å smøre seg med tolmodighet. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Anta at han liker deg. Anonym poster: 0538393215ea6b7348e91157b0d7f8b3 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Bleeh... Han har ikke vært på facebook i snart 2 dager nå.. lol, glemte å trykke av på Skjult bruker. Endret 7. august 2012 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Haha, sånn går det. Jeg tror han liker deg. Men er vanskelig å si. Hvorfor ikke ta det neste steget, bare? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Mindre FB. Mer ringe på døra i passende antrekk (uten noe under) med vin i hånda! Spør du meg virker det som han liker deg som nabo i alle fall. Om han liker deg utover dette er vel vanskelig for oss å si noe på på et relativt tynt grunnlag. Lenke til kommentar
Velstående Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Han spør deg med ut på byen, selvfølgelig er han keen på deg. Endret 7. august 2012 av Velstående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå