jeanette roger Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 OPERA Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Nl9WMIPzd6w&feature=related Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Veldig bra v1...så har intet å plukke på 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 tusen takk jan-erik...hyggelig det falt i smak... smil håper få til en dag v østensjøvannet snart ha en fin dag vennen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 tusen takk jan-erik...hyggelig det falt i smak... smilhåper få til en dag v østensjøvannet snartha en fin dag vennen Sendt deg PM;) 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Fine bilder, gjettet på at det var deg før jeg visste det, og det stemte, du har ofte et egen gjenkjennelig karaktertrekk over bildene dine som jeg liker veldig godt :-) Her synes jeg glasset, fargene og speilingene gjør det spennendes ! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 tusen takk jentungen,hyggelig sagt av deg,smil ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg