Kurt Lekanger Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Neste versjon av iOS kommer uten den populære videoavspilleren. Apple fjerner YouTube Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Blir intet savn. Gjorde for en tid tilbake en sammenligning av YouTube for iOS kontra Android og sistnevnte er overlegen. La Google gjøre jobben. Dette kan de. 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det viser nok en gang at Apple og Google ikke kan sitte i samme sofa lenger. Det er merkelig oppførsel fra begge parter. Det bunner nok ut i at Google har differansiert seg fra å være en innholdsleverandør til mer et hardwareselskap. De har fått en bred satsning. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Gidd å bruk tabloide lure-overskrifter. "...kunder kan bruke YouTube i Safari-nettleseren og Google jobber med en ny YouTube-app som vil bli tilgjengelig i App Store" 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det viser nok en gang at Apple og Google ikke kan sitte i samme sofa lenger. Det er merkelig oppførsel fra begge parter. Det bunner nok ut i at Google har differansiert seg fra å være en innholdsleverandør til mer et hardwareselskap. De har fått en bred satsning. forklar meg hvorfor det er viktig å videreføre denne lisensen i stedet for at google lager en ny og bedre app og at youtube brukes gjennom browsern? Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er bare bra å slippe all den ekstra programvaren som følger med en mobiltelefon. Jeg skulle ønske Xperia profonen min ikke hadde FB, YouTube og all annen jalla som standard. La brukerne velge hva de vil installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg