Kjøleskap Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Dette er et problem som har oppstått ganske nylig. Av og til når jeg prøver å spille av en video, kræsjer maskina og jeg havner på en blå skjerm som vist i vedlegget. Etter noen sekunder restarter maskina automatisk. Dette skjer hver eneste gang jeg prøver å spille av videoer fra kameraet mitt (Nikon D7000). Jeg får som regel lov til å spille av de fleste andre videoer uten problemer, men det skjer av og til med en hvilken som helst annen video også. Problemet oppstod for et par uker siden, omtrent på samme tid som Firefox ble oppgradert til versjon 14. Denne versjonen krasjet hver eneste gang jeg prøvde å åpne den, så jeg var nødt til å innstallere versjon 13 igjen for å i det hele tatt kunne bruke programmet. Har ellers ikke installert noe annet nytt som jeg tror kunne forårsaket dette, og jeg aner ikke om det finnes noen sammenheng her. Har temmelig lite greie på data, så jeg skal innrømme at det meste andre som står på blåskjermen gir lite mening for meg. Noen tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er en kjent feil uten noen spesifikk løsning. Det ligger endel tips på nett og denne siden har samlet flere av de http://techiebeginners.wordpress.com/2011/09/26/solution-for-nvlddmkmsys-nvidia-driver-bsod-windows-7/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå