DCG Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg er ikke akkurat noen interiørdesigner, så jeg håper på å få litt hjelp her. Er igang med å pusse opp soverommet hjemme og er på leting etter belysning. Jeg sliter litt med å finne ut hva som "passer". Synes ikke spotter er helt tingen på et soverom, samtidig vil jeg ikke ha noe stort hengende ned fra taket. Rommet er cirka 7 kvm, så det trengs ikke noe veldig belysning. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg har to av disse på mitt soverom og de lager utrolig avslappende og "deilig" lys http://www.bohus.no/belysning/belysning/bordlamper/ici-bordlampe/ Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Tradisjonelt har man en kuppel i taket, og leselys som lampetter over hodeenden av senga, eller som nattbordlamper. I tillegg begynte jeg å savne lys inni garderobeskapene da jeg rundet 40. Det er ikke lett å skille mørke klær fra hverandre i et uopplyst garderobeskap. Nå synes jeg greieste løsningen er en plafond i taket - en nokså flat UFO i hvitt glass med metallbrem rundt. Denne gir generelt lys når man rydder, støvsuger, skifter sengetøy etc. I tillegg har jeg skrivebordslampe(!) på nattbordet. Godt leselys, og kan også rettes mot skapene når jeg skal finne noe der. Men om jeg skulle pusse opp hadde jeg kanskje montert led-lys i skapene, og LED-spoter i hodeenden. Plafond LED veggspot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå