Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Livet rundt Østensjøvann II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Del II av livet rundt Østensjøvann;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Flott bilde og godt exponert. Behagelig å se lyse fugler imot blå himmel. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Flott bilde og godt exponert. Behagelig å se lyse fugler imot blå himmel. Takker så mye;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Skarpe, fine bilde - jeg synes måker er elegante som motiv Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Skarpe, fine bilde - jeg synes måker er elegante som motiv Takker;) Ja Måker er i grunn litt undervurderte fugler,men ser en etter ser du antydinger til råskap i øyne og nebb,som viser att disse vet å slå fra seg;) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Virkelig flotte bilder alle tre, foretrekker vel muligens V1 dersom jeg hadde mått velge :-) Vakkert motiv mot flott bakgrunn og supre farger. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Virkelig flotte bilder alle tre, foretrekker vel muligens V1 dersom jeg hadde mått velge :-) Vakkert motiv mot flott bakgrunn og supre farger. Takker;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Flott av Sildemåka dette Jan Erik..gleder meg at du viser fram måkene på en slik eksemplarisk måte.. Veldig gode bilder . Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Flott av Sildemåka dette Jan Erik..gleder meg at du viser fram måkene på en slik eksemplarisk måte.. :)Veldig gode bilder . Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg