Macklemore Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Skal til sandvika for å kjøpe jeans idag, dette er 3 turen. De andre gangene har jeg ikke funnet noe som er i nærheten av behagelig engang. VIl helst ha ganske lyse. Sånn som denne fargen http://jackjones.no/jack-jones/shorts/RickOriginalShortsJOS239/12062689,no_NO,pd.html?dwvar_12062689_colorPattern=12062689_jos239&forceScope ( har sånne shorts ) De må heslt ikke være så ekstremt dyre, maks 500kr helst i nærheten av 300... Takk for tips Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Da kan du stikke innom Carlings og se om de har jeans med stretch på tilbud. Se etter Nudie, Wrangler, Lee og Levis 519, er ihvertfall mine anbefalinger. Nå vet ikke jeg hvilken kroppsfasong du har da.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Prøvd Cheap Monday sine jeans? De koster 400-500kr og er veldig komfortable, usikker på om de er å få tak i på Sandvika men de har dem på nelly.no. For øvrig så kan du prøve å se etter jeans med litt stretch i, de er som regel mer komfortable. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Jeg kjøpte et par chinos isteden. Har bursdag om ikke så lenge og da blir det nye jeans:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå