FenrisC0de Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 jeg har et spørsmål, jeg har nettopp lastet ned AVG anti-virus. og det som det virker som at det ikke gjør er å "autodetecte" virus??? jeg lastet ned en virus-test fil, og får at AVG skulle finne viruset måtte jeg høyreklikke på filen og velge scan with AVG, og da fant den viruset, men i de fleste tilfeller vet man jo ikke om man har fått virus en gang.. så er det en autodetect på AVG ? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det er bare ei virus-test fil og ikke noen "aktiv virus" Ellers så er det autodetect plus at den skanner inn-utgående mail og boot hvis du vil det. Har brukt AVG et par år selv og ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
dpushman Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 HAr hatt AVG en stund, og den har sagt i fra flere ganger om trojanere, og virus. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 hmmm.. er det noen måte å teste den på? Lenke til kommentar
abene Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Tråden flyttes fra "Programvare". Ifølge ICSA Labs er ikke AVG noe dårligere enn kommersielle antivirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå