Laila - Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nærøyfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Flott serie.V2 for min del,men her burde du skiftet himmelen..så jeg gjør det for deg jeg;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Flott motiv som gir god følelse med høyden på fjellene. Jeg ville nok ha dempet en smule på malingen men det er jo en smaksak. Jeg har også sett litt på dette og sender en variant. Hm .. dette ble litt overskarpet ser jeg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Flotte motiv og gode bilder av et mektig landskap vakkert! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Flott serie.V2 for min del,men her burde du skiftet himmelen..så jeg gjør det for deg jeg;) Tusen takk Jan Erik! Gleder meg til å begynne med sånt jeg også, snart håper jeg Flott motiv som gir god følelse med høyden på fjellene. Jeg ville nok ha dempet en smule på malingen men det er jo en smaksak. Jeg har også sett litt på dette og sender en variant. Hm .. dette ble litt overskarpet ser jeg. Tusen takk Harald! Det er til god hjelp å se hvordan andre ser på det. Flotte motiv og gode bilder av et mektig landskap vakkert! Tusen takk Thorild! Det er hyggelig å høre. Naturen der er helt nydelig Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Selv om fargene er overdrevne, synes jeg dette er et godt bilde. Tror det kommer av det lille, som fremheves i det store her. Veldig god fortelling; tenk å bo slik! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Selv om fargene er overdrevne, synes jeg dette er et godt bilde. Tror det kommer av det lille, som fremheves i det store her. Veldig god fortelling; tenk å bo slik! Tusen takk Tor Olav! Var veldig spent på fargene. Det er ikke alltid man vet hvorfor man gjør som man gjør. Innerst inne i Nærøyfjorden var fargene veldig sterke og veldig mettede til tross for at det var midt på dagen. Fjorden er trang og fjellene ganske nær hverandre, så sola har kanskje ikke kommet til å bleket landskapet. De mettede fargene var ikke der lengre når fjorden ble videre/bredere. Tror det er det jeg vil huske og derfor kjørt på med farger En kan se det samme i hager, planter vokser senere hvor det er mye skygge, men fargene holder seg sterkere og lengre. Det jeg husker aller mest derfra er de mettede fargene. Absolutt verdt det, å ta en liten tur på fjorden, fra Gudvangen Endret 8. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg