elias_ Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Hei! Jeg har nå nylig fått problemet, det skjer som oftest på youtube. Helt random kan skjermen blir hvit,grå,grønn,svart,rosa osv, med striper vertikalt nedover etter skjermen. Hvorfor oppstår dette? Jeg har prøvd å spille Battlefield 3 nå singleplayer og det har ikke oppstått. Specs : Intel i5 @ 3.3Ghz Sapphire HD radeon 7770 Corsair Dominator GT DDR3 1866MHz 4GB Corsair HX 850W MSI p55-gd80 Endret 7. august 2012 av elias_ Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Vakkelfeil i en kontakt kan gi rgbfeil. Sjekk alle kontakter mellom skjermkort og skjerm Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 For å finne ut om dette er et program- eller maskinvareproblem så hadde det vært greit om du kunne ha tatt en skjermdump når problemet oppstår. Hvis det vises på skjermdumpen så er det et programvareproblem. Hvis ikke så er det et maskinvareproblem. Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Vakkelfeil i en kontakt kan gi rgbfeil. Sjekk alle kontakter mellom skjermkort og skjerm Har sjekket alle koblingene, alt er som det skal! Sånn ser det ut når det skjer! kan være forskjellige farger. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Minnefeil på skjermkortet muligens. Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Minnefeil på skjermkortet muligens. aha, så da er det bare å sende til "komplett" der jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ja, det er vel det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå