medlem-250267 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Studerer flyfag ved Bodø vgs, og bor derfor på hybel der. Under denne tiden får jeg støtte for blant annet å dekke hybel. Dette blir uansett for lite og jeg er derfor nødt til å lete etter en deltidsjobb/kveldsjobb. Mine spørsmål ang. Dette er hvor mye jeg har lov til å tjene, før stipendet blir kuttet ned på, og når blir disse endringene gjort? Har allerede søkt og fått stipend for 2012/2014, kan dette bli kuttet ned på om jeg tjener noe i løpet av denne perioden, eller blir det ikke endret før neste år? All info tas imot, også litt mer utbredt utenfor akkurat dette. -Sunny Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) For videregående gjelder følgende: http://www.lanekasse...tekt_og_formue/ Grunnstipendet blir behovsprøvd Studielån blir behovsprøvd Bostipend blir ikke behovsprøvd Reisestipendet blir ikke behovsprøvd. Det vesentlige er uansett at det er foreldrenes inntekter som betyr noe, ikke dine egne. Du kan mao. tjene så mye du vil. Endret 7. august 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå