Tobias16 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei! Tenker på å skaffe meg beskyttelse til iphonen min. Lurer på om dere kan anbefale noe, vil gjerne ha det i gummi. Siden det gjør at den tåler litt før skjermen knuser hvis jeg mister den i bakken enn plastikkdeksler. vil gjerne ha noe som holder og som faktisk har litt kvalitet til en rimelig pris. og hva er best av gummi kant-beskyttelse (altså gummi rundt hele midtdelen men ikke baksiden), eller gummi som dekker hele baksiden? Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hvis du ikke har gummi på baksiden men bare rundt så er det en sjangs for å knuse baksiden av mobilen hvis du mister den i bakken. Hvis du har tenkt å kjøpe den gummien som dekker bare rundt så tror jeg at jeg har lest et sted at det forbedrer signalet (de såkalte bumperne fra apple.no). Håper dette hjalp! Lenke til kommentar
Skyggen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hallo! En kamerat på jobben har denne. Vi jobber i et støvete miljø, og telefonene våre blir støvete selv om de ligger i lommene på arbeidsklærne. Tidligere har vi brukt lynlåsposer, med en stripe på hver poseside som må klemmes sammen. Men dette er noe helt annet. Vann, støv og støtsikker! Sjekk også ut på youtube! http://www.lifeproof.com/shop/cases/iphone-4-4s/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå