anony_m1901 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Heisann, er i spania med bilen, men får den mest sannsynlig ikke hjem med det første. har et fint anlegg jeg gjerne vil ha med hjem, og det jeg lurer på er hva vil være den beste måten å få det fraktet hjem på? Er i nærheten av barcelona. Anlegget består av: 1stk basskasse 1stk forsterker 2stk hattehyllehøyttalere 2stk fronthøyttalere 1stk spiller div. kabler trenger hjelp så fort som mulig! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvorfor i alle dager vil du røske anlegget ut av bilen og sende det om du ikke har noen bil å putte det i? Det eneste jeg kan tenkte meg er å kjøpe en palle du pakker det på og sender. 1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Noe sier meg at dette kommer til å koste mer enn det smaker. Dette skal være noen skikkelige saker, som du omtrent har fått gratis, for at dette skal være lønnsomt, og noe sier meg at du ikke helt vet hva god lyd er, så da spørs det vel hvor "high end" dette er La det stå i bilen til du får bilen hjem du. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Finn et flyselskap med billige ekstra-kolli. Lenke til kommentar
anony_m1901 Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Det er nok ikke noe "high-end" lyden jeg har. det er spiller, forsterker, sub og 4 høyttalere til 13500 kroner. Jeg vil ha anlegget ut fordi bilen står på verksted i spania, og der kan det hende den må bli en stund, og om kostnadene for å få den reparert tilsvarer eller er dyrere enn å kjøpe en ny, så kjøper jeg en ny en, og da vil jeg gjerne ha med anlegget. Det er kun derfor jeg vil ha det med, fordi det er såpass kostbart. ingen som har noen erfaring med fraktselskaper? fedEx? correos? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Hvor mye veier dette da? Alt unntatt selve basskassen bør du få plass til i en vanlig koffert. Endret 7. august 2012 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå