Harald Gjerholm Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Over Valdresflya - 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Synest bilda dine over Valdresflya er fine i lys/farger-nydeleg farger er der-så eg synest du har vore heldig med dei. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Synest bilda dine over Valdresflya er fine i lys/farger-nydeleg farger er der-så eg synest du har vore heldig med dei. Mange takk. karost. Får man ikke fine bilder her er det på tide å finne seg en annen hobby. Synd at været var så ellendig. Regnet silte ned og stativbruk var utelukket da kameraet ikke er waterproof som det heter. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Disse ble bra på komp og farger Harald.V1 og V2;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Mange takk. Ikke den helt store trivselen å ta bilder på denne turen med slikt vær. Det blir ut av bilen -knips- og inn igjen. Her skulle jeg hatt fototelt - kaffe og matpakke og blitt enstund. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er vakkert over Valdresflya, har vært der tre ganger denne sommeren, blir aldri lei. Du har fått til veldig fine bilder utfra det utgangspunktet en har på en sånn gråværsdag. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Mange takk. Ja dette må vel være noe for deg fra denne indrefileet på Østlandet. Gråvær er flott men utstyret blir så vått så jeg var redd for skade. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nydelige bilder av den flotte naturen - er så enig i din beskrivelse.... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Takk for det Torhild. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Praktfullt og innbydende naturlandskap, Harald. Jeg liker dette lyset, uten slagskygger og med fin metning av fargene. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Mange takk Trond Olav. Ja her snakker vi om filtrert lys. En flott opplevelse dette selv om været var langt under pari. Bildene er tatt håndholdt da regnet gjorde stativbruk umulig. Jeg må nok kjøpe en 'reinfrakk' til apparatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg