Rembrandt Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei, jeg ønsker å få montert bilalarm på bilen min og lurer på om hvilken alarmer er FG-alarmer og til rimelig pris i Oslo området? <ser frem til gode råd. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Alle EU-godkjente bilalarmer er "FG-godkjente". Eller rettere sagt forsikringselskaper må godkjenne alarmer som er EU-godkjente. Defa, må du ha godkjente folk til å installere. Og er DYRT Cobra, Enforcer, Gemini, Hella, Cargard og Clifford er merkeprodusenter som du kan installere selv. Har selv Cobra, og er fornøyd med den. Kjøpte en av pakkene med alt på Ebay for 1300 kr og installerte selv. Hvis du leter litt så kan du kanskje finne billigere. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Når jeg monterte Defa alarm i min bil for noen år siden sjekket jeg med forsikringsselskapet om vilke krav de hadde. Da sa de bare at det var kun to ting som var viktige: at alarmen virket og at den må være på når den skal. Anbefaler forresten Defa, alarmen fungerte perfekt den tiden jeg brukte den - som var i en del år. Endret 7. august 2012 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå