Gå til innhold

Light Gun spill - Hva er best?

IceBlitz

Anbefalte innlegg

Er nettopp ferdig med å bygge kinoen hjemme.

Det er et dedikert rom i huset med lyddemping, totalt sortmalt matt med 92" lerret og et stort surround lyd system. Dette har jeg brukt et halvt år på og mye penger, og jeg er på jakt etter noen utfordringer med det.

Har Xbox 360 Elite koblet til og kjører 1080p og dette funker ufattelig bra på spill som Red Dead Redemption osv.

Men med projektor og ordentlig anlegg hadde det vært helt utrolig gøy å forsøke slike spill der man har en pistol-spillkontroller med et fett spill, slik som Time Crisis da dette kom, om noen husker det.

Men hva er fett i dag, med tøffe lydeffekter, god grafikk og taktiske handlinger?

Så såvidt noe på Google som heter Topshot Elite til Xbox som er ganske nytt. Er dette det eneste som er der ute eller? Noen som har noen forslag?

Dette hadde vært så tøft å prøve :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var kjipt å høre :(

Hva er det å velge mellom da som kan brukes med Xbox 360 uten kinect?

Vil det si at Time Crisis ikke ville fungert på flatskjerm eller projektor?

På 360 er det ingenting tror jeg.

Wii og PS3 har et House of the dead spill men det styres med sikte på skjermen.

Det finnes pistoler til ps3 men utifra det jeg forstår så må man legge move kontrolleren inne i den. Så blir vel det samme, at man styrer et sikte på skjermen og ikke ordentlig som med lyspistol.

Hvis du tenker på gamle time crisis med lyspistol til ps2 f.eks så ville nok ikke det virket på dagens skjermer nei.

Med mindre det finnes noe konverter greier men det tviler jeg på og det blir sikkert masse styr også.

Lenke til kommentar

Du må over til PS3 med Move for å få tak i noen få onrail shooter spill, er endel fps spill som har støtte for Move som er absolutt verdt en test også.

Onrail shooter spill jeg kommer på i farta er:

Dead Space Extraction

House of the Dead spillene

Time Crisis

The Shoot

Child of Eden

Vet ikke om Residen Evil Chronicles er ute? Har ikke fulgt med på denne sjangeren så mye.

Men Killzone 3 med Move er ekstremt bra, dette er dog ikke en onrail shooter men et fullverdig fps spill. Enten bruker du bare Move kontrolleren eller så skaffer du deg en pistol eller gevær du bygger ut for litt mer feel :)

Lenke til kommentar

Så ut som en del interessant det der ja.

Killzone med Move så jo dødsfett ut :)

Kjipt at det bare var til Playstation da. Orker ikke å kjøpe en PS3 med Move bare for å spille slike spill, selv om det virket kjempekult. Bahh, får vel vente i noen stunder til og se om det kanskje kommer noe til Kinect etterhvert.

Lenke til kommentar

Så ut som en del interessant det der ja.

Killzone med Move så jo dødsfett ut :)

Kjipt at det bare var til Playstation da. Orker ikke å kjøpe en PS3 med Move bare for å spille slike spill, selv om det virket kjempekult. Bahh, får vel vente i noen stunder til og se om det kanskje kommer noe til Kinect etterhvert.

Det beste og nærmeste man kommer med kinect foreløbig er vel Child of eden, selv om det ikke akkurat er et skytespill. Men det er veldig bra.

Gunstringer er også verdt en titt.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...