MilKman' Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Heihei Jeg har en forgrener jeg har hatt i to år ca. Denne for(bannede)greneren har jeg slitt med siden dag én, men aldri orket å bytte den. Det har seg sånn at samme fanden hvor mye jeg presser og dytter så vil ikke stikkontakten gå inn. Jeg kan presse kjempehardt, og det funker ikke. Jeg kan bruker litt mindre makt og vri og vende og bøye i all emulige retninger og etter 20 forsøk så går den inn. Finnes det noe triks for at stikkontakten skal gå inn uten problemer? ("hehe" ja jeg ser også at hvis man bytter ut "forgrener" og "stikkontakt" med to andre ord så blir det kjempemorro for hele familien.) Forgreneren er av denne typen: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg har også noen kontakter som er sånn. Man må lirke litt, da sklir de plutselig inn. Aner ikke hvorfor de er lagd sånn. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Barnesikring. Små klaffer som dekker for hullene slik at barn ikke kan stikke andre gjenstander inn i hullene. Hvis den skaper mye trøbbel... hvorfor ikke bare kjøpe en ny? Koster 40-50 kr på Clas Ohlson, Biltema, Elkjøp osv. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Ja, jeg MÅ virkelig kjøpe ny. Den dritten der skaper så mye aggresjon i heimen at jeg aner ikke. Greit at det er barnesikring, men når en voksen person sliter med å få dytta no inn der da syns jeg liksom det er unødvendig å selge slike i det hele tatt. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg hadde også en slik, til slutt gikk den sund pga. at jeg måtte bryte så hardt Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sånne er grusomme. Rett og slett djevelens verk. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hehe, makt løser ikke problemet med disse.. Saken er at man må treffe likt inn i begge hullene forsiktig, da skyves beskyttelsen til side. Men mange ganger med harde mislykkede press, kan også gjøre det vanskeligere å få den inn. Prøv bare lett og likt inn, så pleier de å komme.. Ellers prøver du deg fram med to fyrstikker og finner patenten med å få dem opp, så smører du litt superlim på oversiden av flatene, og skyver dem bort fra hullet, slik at de blir limt inne uten å hindre pluggen.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Trikset er å lirke fra side til side samtidig som du dytter den inn. Fungerer på det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå