Gå til innhold

Hvordan i HE****** funker denne forgreneren?

MilKman'

Anbefalte innlegg

Heihei

Jeg har en forgrener jeg har hatt i to år ca.

Denne for(bannede)greneren har jeg slitt med siden dag én, men aldri orket å bytte den.

Det har seg sånn at samme fanden hvor mye jeg presser og dytter så vil ikke stikkontakten gå inn. Jeg kan presse kjempehardt, og det funker ikke.

Jeg kan bruker litt mindre makt og vri og vende og bøye i all emulige retninger og etter 20 forsøk så går den inn.

Finnes det noe triks for at stikkontakten skal gå inn uten problemer?

("hehe" ja jeg ser også at hvis man bytter ut "forgrener" og "stikkontakt" med to andre ord så blir det kjempemorro for hele familien.)

Forgreneren er av denne typen:

WEB_Image%20Forgrener%204%20veis%201%20meter%20ledning%20-1662525163.Png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg MÅ virkelig kjøpe ny. Den dritten der skaper så mye aggresjon i heimen at jeg aner ikke.

Greit at det er barnesikring, men når en voksen person sliter med å få dytta no inn der da syns jeg liksom det er unødvendig å selge slike i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hehe, makt løser ikke problemet med disse.. Saken er at man må treffe likt inn i begge hullene forsiktig, da skyves beskyttelsen til side. Men mange ganger med harde mislykkede press, kan også gjøre det vanskeligere å få den inn. Prøv bare lett og likt inn, så pleier de å komme..

Ellers prøver du deg fram med to fyrstikker og finner patenten med å få dem opp, så smører du litt superlim på oversiden av flatene, og skyver dem bort fra hullet, slik at de blir limt inne uten å hindre pluggen.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...