Wraith Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Da var endelig extruderen min montert og i gang, den funka til og med på første forsøk Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Da har jeg bestillit 3D printer fra EZ3D.org. Stor printeflate til lav pris var sellerpoints for meg. Gleder meg til å begynne å prototype 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Da har jeg bestillit 3D printer fra EZ3D.org. Stor printeflate til lav pris var sellerpoints for meg. Gleder meg til å begynne å prototype Grattis Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Da har jeg bestillit 3D printer fra EZ3D.org. Stor printeflate til lav pris var sellerpoints for meg. Gleder meg til å begynne å prototype Grattis Takk Nå blir det å tegne opp deler til CNC maskinen jeg skal bygge til sommern Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om et sted jeg får tak i PET tape? Gjerne noe med litt bredde på Bump Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om et sted jeg får tak i PET tape? Gjerne noe med litt bredde på Bump Sånn? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Sånn? Wut? Nope. Hva er det du egentlig linket til nå? Mer sånn! - Men denne synes jeg var litt dyr :/ EDIT: Denne var noe bedre i pris. Endret 20. februar 2014 av Itek Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 er ikke kapton tape bedre? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kapton tape er dyrere og printen henger dønn fast. Har prøvd, men da må jeg bytte tape mellom hver print. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Sånn? Wut? Nope. Hva er det du egentlig linket til nå? Mer sånn! - Men denne synes jeg var litt dyr :/ EDIT: Denne var noe bedre i pris. Hmm, det ble litt feil ja.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Kapton tape er dyrere og printen henger dønn fast. Har prøvd, men da må jeg bytte tape mellom hver print. Koster ikke så mye.. Har vel rundt 30 meter liggende. Bare vent til platformen kjøles ned, så spretter printet av Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Snu en "luft på boks" (Biltema etc) på hodet og sprut på objektet du har printet så løsner det i praksis av seg selv Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Kapton tape er dyrere og printen henger dønn fast. Har prøvd, men da må jeg bytte tape mellom hver print. Koster ikke så mye.. Har vel rundt 30 meter liggende. Bare vent til platformen kjøles ned, så spretter printet av Men dersom printen løsner, så henger teipen fast i printen teipen løsner fra bordet). Har litt kapton liggende, skal prøve å la printen avkjøles først. Jeg har også lyst til å prøve å printe direkte på glass (med abs/aceton-løsning på glasset) Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Men dersom printen løsner, så henger teipen fast i printen teipen løsner fra bordet). Har litt kapton liggende, skal prøve å la printen avkjøles først. Jeg har også lyst til å prøve å printe direkte på glass (med abs/aceton-løsning på glasset) Det fins jo forskjellige kvaliteter av kapton og. Jeg kjøpte en sånn billig 30 meters rull på eBay, og den virker ikke veldig overbevisende (har ikke prøvd den ennå), mens den jeg fikk med Printrbot'en fungerer ekstremt bra. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 hmm, du sier noe der ja... Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Kan jo legge til at den til Printrbot'en kosta $8 for en firkant (tilpassa til printplata). Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 ehm, så hele må byttes på en gang... Smart salgstriks! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Joa, men så slipper man styr med skjøter og påklistring av flere remser. Jeg har brukt samme siden september, og den fungerer fortsatt like greit, så jeg blir jo ikke akkurat ruinert Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Så lenge?!! Hmm, uansett, printrbot sine kapton-flak var for små for meg Jeg må ha noe som passer til 22 x 27 cm. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Hatt min kapton tape siden rundt oktober, 2012.. Så fort man lærer trikset på og fjerne printet, så holder dem lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå