Gå til innhold

Den store 3D Print Tråden - Printer du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 

så snasen og morro ut, helt i grenseland å linke den under 3d printing kanskje, men den slekter litt, og tror kanskje flere av oss 3d printer nerder her inne får litt tenning på denne, i allefall fikk jeg det :p

Jeg har hatt musepekeren over "Kjøp" i et par dager nå.

Veldig billig i forhold til tilsvarende utstyr, men fremdeles mye penger. Bare frakten til norge kommer på over $1000, så man må(bør) bruke tredjeparts shipping (Type Jetcarrier ol).

(Prisen er forøvrig $1995, $2495 eller $3995 avhengig av modell. Den til $2495 er nok den som er "best" til mannen i gata. billgiste modellen krever at man har lufteslange ut et vindu som er litt upraktisk i hjemmet).

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med DeltaWASP 20 40? Så nettopp en video, og den virker som en ganske god printer.

Mulighet for å printe med leire, porselen og andre flytende materialer.

Stepperen for å mate filament henger i noen strikk over extruderen for å få den nære i tillegg til å slippe den ekstra vekten. Skal kunne printe fleksible materialer uten problem.

Printvolum: Ø 200 mm – 400 mm

Hastighet: 300 mm/s

Nøyaktighet: 0.05 mm < 0.25 mm

http://www.personalfab.it/en/products/deltawasp-20-40/

Det er samme folkene som har vært i litt i media i den siste med sin 12m høye delta husprinter.

Lenke til kommentar

Du kan jo måle diameteren på filamentet, se om diameteren forandrer seg over lengden?

Den varierer fra 1.71-1.68.. Burde jeg forandre fra 1.75 til 1 70 eller noe rundt der I programmet?

Ja, det vil nok hjelpe. Du må prøve deg fram :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...