Trazor Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Takker, Splitter. Problemet er at problemet gjerne ikke vil oppstå før printeren har stått i en 4 timer... Jeg har et par hovedmistenkte: - For lav spenning (liten kraft) i ekstruder-motoren - Filamentet har perioder der det krever ekstra høy temperatur. - Noe helt annet. Hvilken skriver har du? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Hvilken skriver har du? Mendelmax 1,5+ Endret 10. september 2015 av Itek Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Forbanna fi*** prosjekt! Noen ide til hvordan I h******* jeg kan lime isammen dokka mi? Er plas og he prøvd med svart tec7 og d funka svært dårlig... 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Prøvd superlim fra biltema? Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Ja har dårlig erfaring me den... tålte ikke trykke fra potetkanonen så måtte te å lime litt me tec7 og skru den isammen.. Men gassen smelle godt då Men kan jo ver den passe te dette då ska gå å kjøpe den I morra og prøve Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 hmm, noen som har forsøkt ert-kanon? Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Nei men laget en me Minde løp så det passet fint til egg det kan du skyte på folk uten at det er alt for farlig! Det anbefaler å prøve ( ikke å bli skutt men å skryte på andre) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Treffer du folk i feks øye, så kan det få alvorlige konsekvenser (både for personen som blir truffet og deg). Tror uansett ikke folk setter pris på om du skyter egg på dem. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 back on topic: Lurer på hvor mange topplag folk printer med? Jeg må opp i 4 for å få en fin plan overflate... Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Merko: du må skyte på de når de skal hjem ifra deg så da treffer du jo ryggen Ltek: lurer også på dt samme.. Har ikke prøvd på flere enn 4 men da kan jeg se litt igjennom... Lenke til kommentar
War Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Nå snakker vi ja, takk Komplett solgte den tidligere iår (når jeg kjøpte). mulig du kan få dem til og bestille igjen. De kjøper fra CreativeTools.se. Fikk mail om at innkjøpssjefen i komplett fikk mailen min. Jeg skrev enkelt, tar du den inn, så kjøper jeg den Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Nå snakker vi ja, takk Komplett solgte den tidligere iår (når jeg kjøpte). mulig du kan få dem til og bestille igjen.De kjøper fra CreativeTools.se. Fikk mail om at innkjøpssjefen i komplett fikk mailen min.Jeg skrev enkelt, tar du den inn, så kjøper jeg den Nå har de det skriftlig at du kjøper den hvis de tar den inn så nå må du betale dobbel pris Endret 14. september 2015 av iam99pk Lenke til kommentar
War Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Det er jo det jeg hadde sett for meg uansett, slipper iallefall å bli lurt av en makerbot til 40 laken :^ Krysser fingrene for at de vet at jeg vet hva den kostet sist, samt dustin har den. Hvor mange prosent av en 1kg-rull bruker man på en print? Hvor langt er et tau.. Burde kanskje kjøpe 30kg av alle fargene uansett Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Tror komplett selger den noe billigere enn creativetools.se, da komplett ikke solgte med service avtale innkludert i denne (noe man kan kjøpe seperat fot noen laken). Jeg gav 12490 Ang prosent man bruker pr 1 kg rull kommer veldig an på. ingen fasit svar på noe slikt, da man kan printe en stor kloss som veier 1 kg, eller en like stor kloss som veier noen få gram. Det hele kommer egentlig an på hvor mye plast inni modellen du vil ha. de fleste printer med rundt 20-30% plast (slik at det blir sånn edderkopp-mønster på innsiden som holder objektet sterkt). Endret 14. september 2015 av Merko. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Og hvor sterkt er det? Klarer man å bite av deler, knekke med hendene. Er det sammenlignbarn med noe man ellers har i hverdagen? Om noen har svart plast og printer AMMO som en og en bokstav ( kanskje 10 cm høy og 3ish mm tykk og en håndgranat (i 3d) splintene uthevet , eller som en halv granat med flat underside , så vifter jeg med visa. Skal få 1300kr + frakt. Skal lime det oppå en ammokasse som er 150x50 cm Dette er ikke noen kjøpe-post, bare skriver ned tankene mine som gir mulighet til å trigge interesse på pm. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Om du ikke har fått til noe innen 1-2 uker så kan jeg sikkert bistå. Mitt i en flytteprosess, så har ikke fått satt opp alt på plass enda. Ang styrken, så er ABS samme plast som LEGO er laget av, så du kan jo vurdere selv. Men det kan absolutt bli veldig sterkt. Uansett, så bør alle prints "etterbehandles" om du skal bruke det til noe pent (feks pynt ol). Eks. En kar som printet ut denne: Enkel sak. Med litt spray\lakk så ble den til: Samme med: Så et litt større bilde.. (Høyreklikk vis bilde for full str) Vanlig print uten noe form for lakk\spray eller annet texture ser jo bare kjedelig ut i forhold Endret 14. september 2015 av Merko. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Det ser dessverre ikke ut til at vi kommer til å ta inn den modellen.Hilsen Komplett. Da blir det dustin Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Noen som vet hvordan man får vekk "glipene" mellom lagene når jeg printer? Det kommer på smale og tykke print Endret 21. september 2015 av iam99pk Lenke til kommentar
tingo Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Vanskelig å skjønne hva du mener. Bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå