RRhoads Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars aklla skrev (På 5.3.2025 den 21.21): Printer på 200 grader, har printet med samme filament på akkurat samme profil og hastighet tidligere uten problemer. Mtp at jeg ikke printer så mye, så relativt lav hastighet uten at jeg husker hva i farten. Skal sjekke bowden, mulig det er der problemet ligger. Vanskelig å sjekke akkurat da det jo er skjult inni hotend når den er skrudd fast men fikser det Kanskje feil på temp sensor. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars aklla skrev (På 5.3.2025 den 21.21): Printer på 200 grader, har printet med samme filament på akkurat samme profil og hastighet tidligere uten problemer. Mtp at jeg ikke printer så mye, så relativt lav hastighet uten at jeg husker hva i farten. Skal sjekke bowden, mulig det er der problemet ligger. Vanskelig å sjekke akkurat da det jo er skjult inni hotend når den er skrudd fast men fikser det Hvilken printer er dette? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Leo_ skrev (8 timer siden): Hvilken printer er dette? Ender-3 V2 Har ikke sett på den sisten sist jeg postet her.. Mulig Bowden ikke sitter helt inntil, mistet litt piffen etter sånn 7 feilede print på rad. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars aklla skrev (På 13.3.2025 den 9.01): Ender-3 V2 Har ikke sett på den sisten sist jeg postet her.. Mulig Bowden ikke sitter helt inntil, mistet litt piffen etter sånn 7 feilede print på rad. Flere år gammelt filament kan du vel koste på deg å kaste i alle fall, de skryter jo av at PLA skal være nedbrytbar. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet torsdag kl 20:21 Del Skrevet torsdag kl 20:21 Jeg har tidligere spørt litt rundt delta printer. Har landet på at jeg skal forsøke å bygge om min ender 3 til en duender eller NG og forhøye den så jeg får en del mer Z akse på den. Noen som har gjort noe lignende? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet fredag kl 07:54 Del Skrevet fredag kl 07:54 Hva er formålet med ombygginga? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet fredag kl 08:50 Del Skrevet fredag kl 08:50 (endret) Gjennomsiktig Ghost Benchy. Sikkert benchy nummer 200 jeg har printet totalt 😅 Ikke så lett å ta bilde av med mobilen. Ser bedre ut i virkeligheten. Endret fredag kl 08:51 av Complexity 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet fredag kl 12:16 Del Skrevet fredag kl 12:16 Hva er den printet på og med? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet fredag kl 12:32 Del Skrevet fredag kl 12:32 14 minutes ago, bo1e said: Hva er den printet på og med? Anycubic Photon Mono 2 med Primacreator vannvaskbar resin 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå