jevel Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Skal finne meg ny avatar til rollefiguren min i ett rollespill, men er søkke lei av å sitte å trykke på link etter link for å finne et passende bilde. Noen som kan anbefale en bra offline browser som kan rippe hele websider for meg, for så å lagre kun bildene, gjerne etter kategori? For å forklare i praksis hva jeg ønsker å gjøre: Sette opp maskina med ovenfornevnte program til å søke gjennom hele serveren http://elfwood.lysator.liu.se etter bilder, laste ned disse og kategorisere etter raser (ikke viktig, kan gjøres senere manuelt). På den måten er det bare for meg å åpne mappen og velge og vrake. -KJ Lenke til kommentar
Jome Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det er vel bare å søke på "offline browsing" eller "surf offline" på www.vivisimo.com tenker jeg.. vet om flere slike program uten å ha testet disse selv... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Programmet "Offline Explorer" tar hele websiden og lagrer den på disk, så nøyaktisk som den klarer. Lagrer filene i rette mapper, skiller ut CSS og bildefiler og oppretter mapper og hele skiten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå