salamishit Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Hei Jeg og broren min kjøpte en ps3 80 gb sammen for en stund siden, nå skal han flytte ut og vil ta med seg ps3'en. Så for at det skal bli rettferdig, så skal han betale meg halvparten av det den er verdt, jeg har ikke peil så jeg spør her Det følger med en kontroll. Spillene: Call of Duty 4 Call of Duty: Modern Warfare 2 God of War 3 Killzone 3 Grand turismo 5 Fifa 12 Beklager hvis tråden er i feil kategori, bare å flytte den Endret 6. august 2012 av Ownbeef Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ikke akkurat de nyeste spillene , man får ikke så mye igjen for dem om du selger dem brukt, kanskje 100 lappen hos Game for God3 , resten sannsynligvis 50kr , for selve ps3'en antar jeg en 500lapp. 150 Kr for Fifa 12. Totalt kanskje opp mot 900 kanskje? Høres mer eller mindre riktig ut for meg i alle fall. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Åja, jeg regnet med at den var verdt rundt en tusing, så den er grei Takk for svar Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Ikke akkurat de nyeste spillene , man får ikke så mye igjen for dem om du selger dem brukt, kanskje 100 lappen hos Game for God3 , resten sannsynligvis 50kr , for selve ps3'en antar jeg en 500lapp. 150 Kr for Fifa 12. Totalt kanskje opp mot 900 kanskje? Høres mer eller mindre riktig ut for meg i alle fall. Fant ut at vi hadde en 160 gb og ikke 80gb, men regner med at det ikke ender så veldig mye på prisen? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nei. Forskjellen mellom 80 og 160 utgjør kanskje en eller 2 50 lapper til om du er heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå