BoBo_ Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Heisann! Skal på fest om ca 3 uker, hvor temaet er MASH. Lurer derfor på om noen av dere vet hvor det er mulig å oppdrive samme/tilnærmet lik uniform/bekledning som brukt i tv-serien M*A*S*H, her i landet. Tar ikke sjansen på å bestille fra USA da dette kan ta litt for lang tid :-) Mvh Blerpy Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Forsvarets Overskuddslager Jeg fant en del norske nettbutikker ved søk, feks Army Star. Endret 7. august 2012 av andreasn 1 Lenke til kommentar
BoBo_ Skrevet 7. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Forsvarets Overskuddslager Jeg fant en del norske nettbutikker ved søk, feks Army Star. Takk :-) Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Fretex pleier å ha litt ting i den type farger inne, verdt å sjekke ut. Ellers er det vell greit enkelt å få tak i en helt vanlig armygrønn t-skjorte, en grønn skjorte et par armyboots eller i verste fall fjellsko eller vanlige boots og en kammo eller plain grønn bukse. Skal du handle ordentlig militæruniform, så vil du garantert se ut som resten, i tillegg til veldig paramilitær, noe jeg syns er litt "harry". Men handler du i vanlige butikker, så får du alt dette mye billigere og du vil ikke se ut som en paramilitær fyr.. Vet at Dressmann og H&M har hatt mye ting i disse fargene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå