Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til å sove godt

Hexafix

Anbefalte innlegg

PS

Det er ikke flaut å søke hjelp.

Jeg har lest en del av innleggene dine og jeg synes det er merkelig at du ikke setter søvnproblemene dine i sammenheng med hvordan du ellers føler deg utstøtt av samfunnet og at du ikke takler miljøet rundt deg.

Jeg skal ta steget selv nå snart og be om å få snakke med en psykolog for å få luftet tankene mine med en som ikke er i min direkte nærhet.

Det kan ikke gjøre ting verre, eller?

Beste tanker sendes din vei.

Så hvorfor søker ikke du hjelp da? siden det ikke er flaut?

Da har du ikke lest nok eller så er det noe du ikke har skjønt?

Og hva er det du prøver å fortelle? Denne tråden handler om søvn for faen. Bli forbanna så du blir sliten til i kveld. Fin måte å få sove på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS

Det er ikke flaut å søke hjelp.

Jeg har lest en del av innleggene dine og jeg synes det er merkelig at du ikke setter søvnproblemene dine i sammenheng med hvordan du ellers føler deg utstøtt av samfunnet og at du ikke takler miljøet rundt deg.

Jeg skal ta steget selv nå snart og be om å få snakke med en psykolog for å få luftet tankene mine med en som ikke er i min direkte nærhet.

Det kan ikke gjøre ting verre, eller?

Beste tanker sendes din vei.

Så hvorfor søker ikke du hjelp da? siden det ikke er flaut?

Da har du ikke lest nok eller så er det noe du ikke har skjønt?

Og hva er det du prøver å fortelle? Denne tråden handler om søvn for faen. Bli forbanna så du blir sliten til i kveld. Fin måte å få sove på.

Hvis du bruker litt bedre tid på å lese hva jeg skrev før du svarer vil du se at jeg skrev

Jeg skal ta steget selv nå snart og be om å få snakke med en psykolog for å få luftet tankene mine

Ja jeg vet at den handler om søvn, derav hva jeg skrev.

Lenke til kommentar

Emm jeg er ikke spartapus, eller hva du nå mente. Er litt usikker på hva hensikten med tråden din er, og hvor du vil med dette. Sov dritgodt i natt, sover godt hver natt, men sånn er det jo: snille barn sover best, idioter gremmes over andres lykke..

Ok, det er fint for deg. Hensikten finner du i førstepost.. igjen, kan du ikke lese? Er det noe feil med deg?

Hvorfor er du så gretten da? Dette er en tråd om sove tips. Og når andre forumbrukere kommer med tips som du ba om i første posten. Så er det ingen grunn til å svare sånn som du gjør. Ærlig talt! Det viser bare din lav alder! Om hvorvidt "nappe i løken" er seriøst er vel opp til hver enkelt å avgjøre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del klarer jeg ikke å sove hvis det blir for varmt, så et kaldt soverom er noe jeg liker. Vanlig romtemperatur er også greit, men blir fort "for varmt" for min del, spesielt varmeendringene fra vinter til sommer får meg enkelte dager til å ligge våken mesteparten av natten, selv om vinduet står på vidt gap!

Kaffe har null effekt på meg, men en blanding av mye kaffe og sukker gjør at jeg ikke klarer å sove. ;)

Du stiller deg veldig kritisk til sex og soving:P "fapping" er noe som kan virke godt, er ikke noe "useriøst" med det;)

Må også si at inneklimaet har mye å si, er luftkvaliteten dårlig påvirker nok dette søvn. ;)

Lenke til kommentar

Har nå lest en del av innleggene du har skrevet andre steder på forumet, og skjønner at mine innlegg bare blir mer bensin på et brennende bål. Stopper her.

Det er ikke direkte innleggene dine... det er oppførselen din. Du er spydig og frekk.
Lenke til kommentar

Akkurat hva du mener om meg kunne jeg ikke gitt mindre beng i. Gratulerer.

Du har klart å lage en tråd på diskusjon.no hvor du ikke vil ha innspill av noen form. Ser du prøver å jage vekk folk fra en annen tråd her fordi de sjenerer deg - tror du har misforstått noe, eller poster her før hasjrusen din har gitt seg. Uansett bye bye og lykke til i livet.

Endret av Bjellesau
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat hva du mener om meg kunne jeg ikke gitt mindre beng i. Gratulerer.

Du har klart å lage en tråd på diskusjon.no hvor du ikke vil ha innspill av noen form. Ser du prøver å jage vekk folk fra en annen tråd her fordi de sjenerer deg - tror du har misforstått noe, eller poster her før hasjrusen din har gitt seg. Uansett bye bye og lykke til i livet.

Ja, det er du som henger deg opp i alt som ikke har noe med emnet å gjøre. Fra meg så får du en enkel respons og da får det være opp til deg hva du prøver å si. Det er ikke noe jeg mener, det er noe du faktisk er.

Jeg skal respektere din enfoldighet og ikke gå noe mer til vegs for det er faktisk du som misforstår og da skal ikke jeg plage deg noe mer slik at du får mulighet til å endre deg selv. Jeg står ikke i veien for deg så uansett... Lykke til i livet! Du er fortsatt og ung og har lite erfaring. Tar meg ikke personlig nær av dine barnsligheter om du virkelig trudde på det. Om du driter i hva folk mener om deg så er du bare ignorant og fortsetter du med det så blir du sett på som arrogant og da kan det bli vanskelig for deg. Lykke til når den tida kommer. Bare vent! Det kommer tilbake til deg selv. Så jeg anbefaler deg å være mer forsiktig så du ikke blir drittsekk på feil plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...