Gå til innhold

*******, textbasert mafia spill

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, eg fant ut at eg skulle prøve å gjøre dette mafia spillet litt mer levende trykk på denne linken for å registrere deg ******

For meg er dette det beste mafia spiller eg har prøvd det er et textbasert spill men det har med firma funksjoner som foreksempel Bomberom,Bank,Garasje og avis firma. det er en drapsfunksjon som funker ganske bra du kan også skaffe deg en gjeng som er i et broderskap opp til 15 spillere max.

Eg kom innpå her for å prøve å få folk til å registrere seg fordi spillet har bare rundt 100 spillere. værsåsnill å prøv det ut før dere lar det fly ut av tankene derres.

Hvordan moderatoer og admins har beskrevet det

****** er et textbasert spill hvor du konkurerer om å være blant de beste og i det beste broderskapet. du kan involvere deg i broderskap, firma, angripe og forsøke å eliminere andre spillere og forsøke å erobre den mektigste posisjonen i spillet. velkommen til*****!

Endret av Daskemannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan jo prøve å se... grunnen til at det er lite spillere er fordi adminsene har ikkje tatt seg til til å reklamere for det :) så da tar eg ansvar :D

vist eg tar vekk vervelinken er det lov da?

Endret av https://kofradia.no/40668
Lenke til kommentar

Reklamering er forbudt på dette forumet. Du kan opprette en diskusjonstråd rundt spillet, men reklametråd, spesielt vervelinker osv er helt forbudt.

Du bør også lage deg et ordentlig navn\alias her på forumet om du vil at noen her skal ta deg seriøst.

Lenke til kommentar

Noen som kan svare meg på om vist eg tar vekk vervelinken er dette forum innleget lov da?

ja, det er ingenting i veien for å reklamere for spill her.

Så det var en fyr som anbefalte DayZ her for noen dager siden, og han fikk beholde posten sin

Endret av Evelen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt å prøve seg på spillet da :) altså grunnen til at det er lite spillere er fordi det er dårlig med reklamering.. faktisk så har moderatorene og adminsene akkurat startet spillet på nytt for et halvt år siden med nytt desgin og noen nye funksjoner som kule lager å noe greier :) fette ting :p

Lenke til kommentar

javel... eg får vel lage meg en ny bruker å helker lage en diskusjonstråd rundt spillet :) takk for hjelpen .. :D

Moderatormelding

Vi har et par retningslinjer som gjelder rundt dette... Først og fremst er det ikke tillatt for en person å ha mer enn en bruker. Ta kontakt med innholdsansvarlig (brukeren TSP) dersom du ønsker å få forandret brukeren din. Du kan selv forandre visningsnavnet ditt i Kontrollpanel, noe som ville være en god start.

Videre så har vi regler om "bumping". Dette vil si å poste to poster etter hverandre i samme tråd, i den hensikt å få tråden til å ligge øverst i lista over tråder med aktivitet. Jeg ser du gjør dette utallige ganger, og ber deg vennligst slutte med dette. Om det er noe du ønsker å legge til, kan du benytte "Rediger"-knappen i posten.

Som det skrives ovenfor: du kan fint opprette en tråd der du diskuterer spillet med andre brukere. I kategorien "Spille sammen" kan du spørre om noen vil spille dette spillet med deg. Men å gjøre et stort forsøk på å verve folk til dette spillet, vil nok ikke bli godtatt.

Mvh. r2d290

-Forumveileder

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...