Hundrelapp1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fikk mine CW VE 8f idag og bare lurte på hvor lang innspillingstid de har? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Bare spill som vanlig, trenger ikke gjøre noe spesielt for å spille de inn egentlig, kanskje lurt å være litt forsiktig med volumhjulet til å begynne med da. Har hatt disee høyttalerne selv, tåler temmelig mye og er gode i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 God lyd for pengene ja Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Mye lyd for pengene, men kanskje ikke god. Vent med å skru for høyt opp i løpet av de første 30-40 timene du bruker de. La de gjerne stå med musikk mens du er på skole/jobb. 3 Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Med "god" lyd mener jeg godt med lyd Hørt mange høyttalere med bedre og renere lydkvalitet, men til min musikksmak så funker CV i massevis Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nettopp det jeg mente Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Som sagt over, ikke utfordre elementene med det første. Vertfall de første 24-48 timene med spilling ville jeg vert forsiktig med å gå for høyt. Og ja, gratulerer med gode høyttalere som leverer mye trøkk for pengene. 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Så lenge du har en kraftig nok forsterker så er det bare og dra på, det eneste som vil se er at de blir spillt inn kjappere da elementene får beveget seg mere Lenke til kommentar
tvo10032 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 cw elmenten trenger ofte lit tid før basselmenten har optimalt mjuk membran. sel kjørte jeg en cd på repeat som spilte forselige toner og frekvenser kjørte denne aktift i 1 uke og kan si at mine låter bedre en en kompis sine og han har akurat samma stereo Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det har sannsynligvis ikke noe med høyttalerne å gjøre, men heller at du kan ha et rom som fungerer bedre for høyttalerne. Innspilling kan ikke gjøre gull av gråstein, forskjellene er sjelden dramatiske. Ting løsner gjerne litt, og høyttalerne evner i større grad å forsvinne i lydbildet. Det er gummi/silikon/skumringen rundt selve membranet og spindelen som sitter bak dette som skal mykes opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå